Wednesday 5 September 2018

YANG SEBENAR BENARNYA DIRI (Pengakuan) Date: 31 Juli 2018Author: Abah Saddam 0       2 Votes Sebelumnya aku tidak bernama dan tidak berbenda yang ARTINYA Akulah (kesucian) Lalu aku membuat awalan menamai diriku bernama cahaya yang ARTINYA (Kebenaran) tanda tanda diriku Kemudian aku membuat ahiran perujudan diriku dengan keadaanku yang berwarna warni dan nama ku yang tidak terhitung banyaknya yang ARTINYA (Kesempurnaan) bagiku Setelah itu aku menetapkan ahiranku dengan pengertian tiada berkesudahan yang ARTINYA akulah (keabadian sejati) Akulah awal bagiku tidak berpemulaan akulah ahir bagiku tidak berkesudahan, aku tidak memerlukan saksi dari ahli langit dan saksi dari ahli bumi untuk membenarkan aku sebab akulah (saksi bagi diriku).

No comments:

Post a Comment